Тараканівська громада

Рівненська область, Дубенський район

Конкурс на заміщення вакантних посад начальника Служби у справах дітей Тараканівської сільської ради та спеціаліста І-ї категорії відділу освіти, культури, спорту, туризму та молоді Тараканівської сільської ради

Дата: 11.05.2021 14:13
Кількість переглядів: 369

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 зі змінами, та Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, встановлюються наступні вимоги до кандидатів:

1. начальник Служби у справах дітей Тараканівської сільської ради: повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем  магістра, спеціаліста. Знання діючого законодавства України професійного спрямування. Вільне володіння державною мовою. Упевнений користувач ПК. Має високі моральні, ділові, професійні якості. Стаж роботи за фахом не менше 3-х років.

2. спеціаліст І-ї категорії відділу освіти, культури, спорту, туризму та молоді Тараканівської сільської ради: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем  магістра, спеціаліста. Знання діючого законодавства України професійного спрямування. Вільне володіння державною мовою. Упевнений користувач ПК. Має високі моральні, ділові, професійні якості. Стаж роботи за фахом не менше 3-х років.

Вітається: відповідальність, стресостійкість, вміння працювати на результат в режимі багатозадачності.

Особи, які відповідають вимогам і бажають взяти участь  у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:     

1. Заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та  її проходження;

2. Заповнену особову  картку  форми П-2 ДС з відповідними додатками;

3. Дві фотокартки розміром 4х6 см;

4. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

5. Копію документа, який посвідчує особу;

6.Копію військового  квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

7. Копію реєстраційної картки платника податків.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».

Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надаються головою конкурсної комісії Тараканівської сільської ради.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня публікації оголошення.

Подати документи для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантних посад можна за адресою: 35641 вул. Львівська,117, с. Тараканів, Дубенський р-н,  Тараканівська сільська рада - кабінет секретаря.

 Телефон для довідок: (03656) 51-2-33, 51-2-24 .           


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь